Pokud chcete zboží reklamovat, je doprava zpět k nám zdarma. Dopravu tedy hradíme my.

Jak na to?

1) Zkontaktujete nás emailem info@ecig-velkoobchod.cz. Je potřeba uvést kupujícím informace seznam reklamovaného zboží včetně popisu závad jednotlivých položek. A my Vám zašleme na email štítek k vytištění.

2) Daný štítek vytisknete na libovolné tiskárně

3) Štítek nalepíte na balík se zbožím a zanesete na libovolnou pobočku Zásilkovny

4) Tam jej předáte obsluze a to je vše

U zboží dodaného do opravy v rámci záruky je prováděno posouzení vady a její oprava v nejbližším možném termínu dle aktuálního vytížení servisního oddělení, nejdéle však 30 dní. U zboží, které je reklamované v záruční době a udávaná závada nebude dodavatelem zjištěna, bude reklamace považována za neoprávněnou a zboží zasláno zpět kupujícímu v nejbližší objednávce.

V případě oprávněné reklamace bude kupujícímu zboží vyměněno a odesláno v následující objednávce. Není-li zboží k dispozici, bude kupujícímu nabídnuta náhrada v jiném dostupném zboží nebo vrácení peněz.


Kupujícímu je poskytována záruční doba na elektronické cigarety v délce:

6 měsíců na kapacitu baterií od data prodeje kupujícímu

Záruka nelze uplatnit v případě: 

1. Vady způsobené běžným opotřebením 

2. Nesprávným používáním výrobku 

3. Nesprávným a nevhodným skladováním 

4. Reklamace se také nevztahuje na vady vzniklé při neodborné montáži zboží.

5. Záruka též není poskytována na spotřební materiál, žhavicí hlavy, cartridge a e-liquidy

Quick Navigations
×
×

Cart