Pokud chcete zboží reklamovat, je doprava zpět k nám zdarma. Dopravu tedy hradíme my.
Jak na to?
1) Zkontaktujete nás emailem info@ecig-velkoobchod.cz. Je potřeba uvést kupujícím informace seznam reklamovaného zboží včetně popisu závad jednotlivých položek. A my Vám zašleme na email štítek k vytištění.
2) Daný štítek vytisknete na libovolné tiskárně
3) Štítek nalepíte na balík se zbožím a zanesete na libovolnou pobočku Zásilkovny
4) Tam jej předáte obsluze a to je vše
U zboží dodaného do opravy v rámci záruky je prováděno posouzení vady a její oprava v nejbližším možném termínu dle aktuálního vytížení servisního oddělení, nejdéle však 30 dní. U zboží, které je reklamované v záruční době a udávaná závada nebude dodavatelem zjištěna, bude reklamace považována za neoprávněnou a zboží zasláno zpět kupujícímu v nejbližší objednávce.
V případě oprávněné reklamace bude kupujícímu zboží vyměněno a odesláno v následující objednávce. Není-li zboží k dispozici, bude kupujícímu nabídnuta náhrada v jiném dostupném zboží nebo vrácení peněz.
Kupujícímu je poskytována záruční doba na elektronické cigarety v délce:
6 měsíců na kapacitu baterií od data prodeje kupujícímu
Záruka nelze uplatnit v případě:
1. Vady způsobené běžným opotřebením
2. Nesprávným používáním výrobku
3. Nesprávným a nevhodným skladováním
4. Reklamace se také nevztahuje na vady vzniklé při neodborné montáži zboží.
5. Záruka též není poskytována na spotřební materiál, žhavicí hlavy, cartridge a e-liquidy